بارسا نیوز

Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 17:55
بازديد از اين پست : 279

لوئیز انریکه مارتینز سرمربی بارسلونا امروز در نشست خبری پیش از بازی با اپوئل شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت:

اولین بازی بارسا در لیگ قهرمانان این فصل

در بهترین زمان ممکن به این بازی رسیده ایم.هنوز باید بهتر شویم اما برای این بازی آماده ایم.شروع خوبی در لالیگا داشته ایم. تا الان که تیم شرایط خوبی داشته، البته ممکن است روزهایی هم بیایند که نتایج به نفع ما رقم نخورد و باید خودمان را به خوبی آماده کنیم. بازی های لیگ قهرمانان برای من با بازی های لالیگا هیچ فرقی نمی کنند. همان جدیت و همان هیجان بازی با اتلتیک را در مقابل آپوئل نیز دارم.

دروازه بان اصلی بارسا

قبل از مطبوعات، این مساله را به اطلاع بازیکنانم می رسانم.سه دروازه بان خوب در اختیار دارم. اما انتخاب اصلی من را به موقع خواهید فهمید

دنی آلوز

از ابتدا در ترکیب خواهد بود.او امروز در تمرینات گروهی حاضر بود و شرایط خوبی دارد

جام های موردنظر

قهرمانی در لالیگا،لیگ قهرمانان و کوپا دل ری را نشانه رفته ایم. از فتح هر کدام از این جام ها خوشحال خواهم شد. ببینیم در انتها چه خواهیم کرد

دفاع بارسا

از بهتر شدن اوضاع دفاعیمان خوشحالم.وقتی توپ را در اختیار نداریم هر 11 نفر دقاع می کنیم.وقتی که موقعیت از آن ما می شود؛ باهم نیز حمله می کنیم

نیمار

به نظر من او فصل گذشته نیز نمایش خوبی در بارسا داشت. بازیکن فوق العاده ای است که امسال می تواند بهتر ازفصل گذشته نیز طاهر شود.او به خوبی در جریان بازی تیمی مشارکت می کند و از شیوه بازی او تا بدینجا راضی هستم

رئال مادرید

به تیم های دیگر توجه ندارم. فقط دوست دارم تیم خودم در بالاترین سطح قرار داشته باشد.دوست دارم رئال تمام بازی هایش را ببازد.ما به مسیر خودمان نگاه می کنیم و نمی توانیم اشتباه کنیم

هر سه روز یک بازی

همه با هم با این شرایط کنار می آییم و آن را کنترل می کنیم.تمریناتمان را با لحاظ کردن این شرایط، برنامه ریزی می کنیم. بازی های مهمی در پیش داریم و به حمایت هواداران نیز نیاز داریم

مسی

او در بهترین شرایط خودش قرار دارد و تشنه گلزنیست.در هر تمرین ما را شگفت زده می کند.در تیم ما راه حل های مختلفی برای رفع مشکلات وجود دارند. یکی از وظایف من این است که سبک بازی تیمم را با شرایط بازیکنانم وفق دهم. فصلی طولانی در پیش داریم و خیلی چیزها عوض می شوند. دوست دارم مسی همیشه اینگونه آماده در خدمت تیم باشد

آپوئل

می تواند برای ما مشکل ساز شود.باید مواظب باشیم؛ چرا که این تیم فوتبال خوبی بازی می کند و دوست دارد توپ را در اختیار داشته باشد. می خواهیم بازی خودمان را تحمیل کرده و خیلی زود به گل برسیم

سوارز

در تمرینات به خوبی وقت و انرژی می گذارد. او را بسیار با انگیزه می بینم.از اینکه لاماسیا را چنین پویا می بینم و از اینکه شرایط اقتصادی باشگاه به گونه ای شده که می تواند بازیکنانی نظیر سوارز را به خدمت بگیرد؛ احساس غرور می کنم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »